Wiosna, wiosna dookoła

Witam wszystkich po długiej przerwie. Tak się złożyło, że cokolwiek zostałam unieruchomiona, więc nic nowego się nie pojawiało. Teraz taka mała istotka organizuje mój czas i choć pewnie wszyscy wkoło dostrzegli wiosnę znacznie wcześniej, to ja mam czas teraz dopiero się nią nacieszyć. Ostatni bardzo ciepły weekend wykorzystałam więc na długo oczekiwany i wymarzony wiosenny spacer.

Zaskoczeniem była duża ilość owadów, pszczół, motyli, które pracowicie zbierają nektar z pierwszych kwiatów.


Te kwiatki są maleńkie, ale w ilościach ogromnych zdobyły moje serce.



A tu udało mi się spotkać i nie wystraszyć płochliwej jaszczureczki.



Pozdrawiam wszystkich wiosennie i zapraszam na kolejne spotkania.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dalików

Magnolie, azalie...

Moje zdjęcie
Iwonka
Jestem kobietą o wielu pasjach, która stara się cenić każdą chwilę. Nie boję się wyzwań, a jedynym ograniczeniem jest czas, którego zawsze za mało. Największym szczęściem jakie mnie spotkało jest rodzina, a szczególnie czwórka moich wymarzonych i wyczekanych Skarbów. To one dają mi siłę i są największą motywacją do stawiania sobie i pokonywania wyzwań. Wierzę, że każda chwila poświęcona bliskim zaprocentuje w ich życiu wielokrotnie, więc nie żałuję wysiłków, by wspólnie spędzany czas miał odpowiednią jakość. Blog jest chęcią podzielenia się z Wami, drodzy czytelnicy, naszymi poszukiwaniami i sukcesami w odkrywaniu świata i radości ze wspólnie przeżywanej codzienności.